Mitt i veckan..

Idag är det onsdag och det är dagen som jag har döpt till dagen mitt i veckan och idag vaknade jag med sprängande huvudvärk men den har gett med sig. Idag står det tvättning på schemat för hela slanten och jag har nog inte tvättat så mycket någongång sedan vi flyttade hit. Fast nu tvättar jag upp allt, även det som vi ska ha till Trysil, nu är et bara en vecka kvar drygt och jag längtar jättemycket. Jag skulle egentligen åkt till sjukgymnasten under denna veckan men igår när jag skulle ringa så kom jag på att jag har packat ner numret och jag vet inte vart. Fast knät är faktiskt ganska bra nu utom när jag har suttit stilla för länge utan att ha rört på det på lång tid för då gör det riktigt ont, eller det räcker med att jag sitter still i tio minuter. Jag får ta tag i sjukgymnastiken nästa vecka helt enkelt så att jag kan träna till mig tills vi åker.

Igår köpte vi nya sängar så nu har vi det också, dem var nedsatta med 70% så då passade vi på så nu får vi den sängen som vi ville ja i alla fall och det känns bra. Imorgon är Johan ledig också så vi ska åka ner till banken och prata lite med dem och sedan ska Johan gå till arbetsförmedlingen och jag ska väl hem och fortsätta packa. På fredag ska jag upp till skolan efter att ha varit ledig i en vecka och sedan blir det hem för att åter besöka banken ovh åka till veterinären med Siri. Sedan när dem två ärendena är slutförda så ska vi ta Johan buss och åka upp till Ikea för att hämta lite möbler till den nya lägenheten för i helgen kommer vi in. Johan ska ta hjälp av en kompis med flytten för jag jobbar hela helgen så vi har delat upp det så att jag packar ner och Johan flyttar.

Tvätten kallar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0