Ny vecka och mycket att göra.

Idag var det som ni säkert redan vet Måndag och jag sitter i skolan och väntar på att få börja så att jag får sluta och åka hem igen. Jag har så mycket att göra så jag känner att jag inte hinner sitta här, det är kursstart idag så jag måste åka upp. Imorgon är jag ledig och jag funderar på att bara gå halvdag på onsdag.

Vi städar för fullt i den gamla lägeheten och jag hoppas att vi ska kunna lämna ifrån oss den på onsdag eller torsdag så att vi kan släppa det problemet sen. Denna veckan ska vi också försöka måla i sovrummet och i vardagsrummet, det var lite fläckigt i vardagsrummet och fullt med hål på väggarna så vi kände att vi behövde måla till det lite. Sedan blir det väl att jag ska plocka iordning i köket och försöka få upp kläderna innan det är dags att packa ner dem igen för resan till Trysil. Efter två stressiga veckor så ska det bli så skönt att komma iväg en vecka.

Nähä nu ska jag gå och äta lite mat innan jag börjar igen, kanske återkommer senare.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej!



Ni gör rätt i att måla om lite! Ni kan få ut pengar till det genom reparationsfonden, spara kvittona och prata med Per! Börjar ni komma iordning där borta annars? Kram

2009-02-23 @ 14:42:32
URL: http://fiisan.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej!



Ja, det ser lite tråkigt ut när man tar bort alla möbler. Ni gör helt rätt som målar lite tycker jag. Jag har för mig att vi sparade kvittona och skickade det till någon i föreningen tillsammans med kontonummer som han satte in pengarna på. Men kommer inte ihåg vem det var, prata med per så vet ju han. Det är som här då, ett lådland. Tänkte jag skulle ge mig på lite idag. Men jag kan inte plocka upp så mkt egentligen eftersom vi ska byta ut många av möblerna, dessutom vet vi inte riktigt hur vi ska möblera. Det löser sig nog =) Skönt att vara av med lägenheten i vmo!



Ha det så gott! Kram

2009-02-24 @ 08:59:04
URL: http://fiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0