Onsdag..

Idag är jag ledig ifrån skolan och jag drog mig själv upp ur sängen klockan åtta på morgonen, fast jag kunde inte sova mer med tanke på att jag hade en liten pomeranian som satt satte sig på magen då och ville gå ut. Väl uppe ur sängen så frächade jag till mig lite och sprang bort på willys för att köpa margarin eftersom att jag skulle baka lite till att mina klasskompisar kommer hit. Vi ska börja med vårt fördjupningsarbete idag och det känns skönt att komma igång i tid med det.

Nu är jag färdig med allt som jag skulle ha gjort innan mina klasskompisar kommer hit och ska jag vara ärlig så är det rätt så skönt att komma igång i tid med allting. Man blir mycket piggare av att komma upp ur sängen i tid, jag har som många vet varit en riktig sjusovare i mina dagar men nu har jag oftast ganska svårt att sova länge på morgonen. Jag har bakat en kladdkaka, diskat och städat lite så nu kan dem komma när de vill. När de har varit här och vi inte känner att vi kommer så mycket längre så ska jag ta tag i min tvättkorg och sedan blir det plugga igen. Vi ska seminarie på två böcker imorgon men jag läser nog bara en bit av den tråkiga och hela den skönlitterära boken för den är faktiskt riktigt bra.

Dags att rasta Siri innan dem kommer, återkommer nog senare med lite tankar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0