Plugg, abonnemang och lite hundvård.

Överskriften är nog i det stora hela var min dag handlar om, jag har dock inte lagt ner så mycket tid på tentan som jag skulle. Jag skulle börjat vid tio tiden men kom lite annat ivägen sen skulle jag börjat vid elva men då ringde Magnus och då kom det annat ivägen som var mycket roligare. Jag kollade upp lite priser och grejer angående internet, telefoni och tv till lägenheten i Hånger och det är mycket roligare än att plugga. Det går så fort nu!!

Sen började jag åter igen om med pluggandet men då ringde mamma och sa att hon skulle iväg imorgon eftermiddag och inte kunde ha Siri på eftermiddagen så jag fick ringa till Ullis och fråga om hon kunde ha henne en stund på eftermiddagen. Nu sitter jag här så mina anteckningar som jag skrev igår har jag inte börjat läsa igenom ännu så det börjar bli dags nu.

När jag hade pratat med Ullis i telefon så passade jag på att tvätta av Siri lite för hon kan ju inte slicka sig själv ren nu när hon har tratten och hon luktade lite illa nu så jag bara baddade av henne lite. Hennes sår läker fint och hon blir piggare och piggare för varje dag som går. Hon har inte riktigt förståelse för varför hon inte får vara i sängen innan hon somnar på natten. Hon brukar ligga hos oss i ca en halvtimme innan hon hoppar ner och lägger sig på golvet och då brukar hon ligga där hela natten. Problemet är att hon inte får hoppa någonting nu så hon kan inte vara uppe varken i sängen eller soffan om vi inte håller stenkoll på henne. Nu är det en vecka och en dag tills vi får reda på om de hittade någonting och jag hoppas verkligen att vi får bukt med det här nu.

Dags att återgå till mina anteckningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0