Sjukhuset och två veckor sedan.

Idag har jag varit på sjukhuset och undersökt mitt knä och nu blir det sjukgymnasten och sedan röntgen tror jag det var för läkaren kunde inte precis nu ställa någon diagnos. Annars gör jag inte mycket idag, jag ska snart ta mig i kragen och gå ner i förådet och hämta upp två flyttkartonger så att jag kan börja packa och under tiden som jag springer ner så får nog kaffet puttra på lite så att det är färdigt tills jag kommer upp igen. Så det blir nog lite fika innan jag sätter igång skulle jag tro. Matilda kommer upp på en kopp kaffe men och det är alltid lika trevligt.

Nu idag är det två veckor sedan Siri opererades och hon kämpar på, såret läker fint och ännu så har hon inte fått några biverkningar av sin nya medicin. Eller en biverkning hade hon redan innan hon började med sin medicin och det var att hon kunde bli extremt hungrig men det var hon ju redan så. Vi kämpar på och hoppas så småning om att det här ska ge sig snart.

Det snöar för fullt ute och sålänge som det är såhär kallt så gör det inte så mycket faktiskt för min del, bara det är vår tills att jag kommer hem ifrån Trysil sen bara. Johan skulle tydligen åka till gamleby veckan efter att vi har kommit hem så det blir två ensamma veckor hemma själv ute i den nya lägenheten i Hånger, man jag har nog att göra så jag får väl helt enkelt klara mig. Dags att ta tag i sitt liv en stund nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0