Tenta..

Idag skrev jag då den omtalade tenta och Jag klarade den! Tjoho! Jag trodde verkligen inte att det skulle gå idag när jag fick se frågorna och det var jättenervöst att trycka på rätta men när det stod godkänt så lättade hjärtat. Tänkte för mig själv igår att jag ska ta det lugnt och städa och tvätta lite eftersom då har jag inget i skolan. Men nej då, ta ett djupt andetag och kasta dig in i nästa uppgift. Jag har två böcker som jag ska läsa tills på torsdag eftersom vi ska ha seminarie på dem. Men jag tror at bara läser den skönlitterära boken för den andra har jag läst tre kapitel av och jag kan yttra något viktigt ifrån de kapitlen.

Det värsta med de här femveckors kurserna är det att de proppar in så mycket som möjligt på så kort tid så man vet knappt hur man ska hinna med allt, men det brukar lösa sig.

Dags att vila efter en hektisk dag.

Kommentarer
Postat av: Sofia

GRATTIS!

Skönt att du klarade tentan!

KRAM

2009-02-04 @ 08:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0