Torsdag..

Dagen mitt i veckan blev inte riktigt som planerat, eller i alla fall inte eftermiddagen. Jag tvättade färdigt det som jag skulle och den tvätten plockade jag ner nu på morgonen, men när Johan kom hem igår från Jobbet så fick vi för oss att åka till erikshjälpen för att se om dem fått in några stolar i furu till vårt bord. Dem hade fått in fyra stolar så dem köpte vi och sedan tillbringade vi eftermiddagen och kvällen med att slipa och måla stolar, vi hann måla på ett lager men det ska på två till. Fast efter ett lager så var klockan halv tio så då ville vi bara hem. Färgen måste ändå stå och dra sig och jag känner just nu att jag faktiskt än sålänge är ganska nöjd med resultatet. Bordet som Johan har jobbat med blev faktiskt jättebra så nu är det bara stolar kvar sedan har vi möbler till köket.

Igår när jag gick här för mig själv och strosade så plockade jag ner precis allt ifrån väggarna, lämnade kvar en lampa eftersom vi inte fått besked om när vi kan komma in så kände jag att den får hänga kvar till dygnet innan. Idag blir det lite slapp nu på förmiddagen för Johan ska åka med en kompis till arbetsförmedlingen och sedan kommer han och hämtar mig, då blir det en runda till banken och sen blir det en runda till stolarna för att måla på ett lager till. Vi tänkte också försöka hinna med att köpa ett par termobyxor till Johan innan dagen går till enda. Nu måste jag fixa en hundvakt till Siri tills imorgon eftermiddag men ha det så bra sålänge. kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0