Världen i bitar..

Helgen har varit jätteskön, jag har varit ledig som ni vet. Igår så var vi i Jönköping en liten runda innan det blev dags alla hjärtansmys hemma med flygande jakob och fruktsallad. I fredag rasade mina och Johans planer i golvet och gick i bitas av olika anledningar och det känns inte riktigt bra i magen. Fast nu är det som det är och vi reder ut detta med skulle jag tro, vi får bara kämpa på och prioretera på olika vis helt enkelt.

Idag blir det städning av förråd och packa lite grejer dårifrån och sedan så ska vi åka ner till Johans jobb och måla färdigt bordet. Sedan blir det hem och plugga en hel del innan det blir dags för film och sängen. Imorgon så ska jag ner till rörstorpskolan för att genomföra aktivitetsdagen och sedan blir det hem och göra klart arbetet för att sedan ta ledigt till fredag.

Nu ska jag ta lite kaffe och frukost och gotta mig framför nyhetsmorgon. Det blir nog inte så mycket mer packat nu innan det är dags för flytt för nu använder vi allting som är kvar att packa ner, eller det mesta av det i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0