Äntligen fungerar det.

Idag gick jag upp vid åtta, plockade fram lite pålägg och bröd ifrån frysen och la mig sedan framför tv:n och somnade en timme. När jag väl hade vaknat igen så åt jag frukost och slappade lite framför tv:n. Vid elva skulle jag börja plugga men det ville inte min dator. Har tagit mig en halvtimme att få igång internet. Jag behöver internet för att kunna se power-pointerna som lärarna har lagt ut. Men nu har jag kommit in så nu är det dags för lite plugg.

Annars så ska jag åka till apoteket senare idag för att hämta lite medicin till Siri, sen blir det eventuellt Gällaryd för att hämta husvagnsgolvet och sedan blir det Hånger och lämna det där. Jag ska åka förbi mormor och lämna en blomma eftersom hon fyllde år igår och sen ska jag förbi Sofia för att hämta ett häfte som vi ska läsa.

Siri mår efter omständigheterna fortfarande helt okej, hon var lite orolig inatt och kom inte riktigt till ro och jag tror att det berodde på att tratten hela tiden fastnade i kanterna på henne säng. Jag bytte ut sängen mot en filt och då somnade hon på en gång. Hon brukar få ligga i sängen också men hon kan inte hoppa upp själv nu men ner hoppas hon och det får hon inte så jag vågar inte ha henne i sängen då. Hon repar sig sakta men säkert och jag ska snart ta och titta till hennes temperatur och hennes sår så att allting är okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0