Det var den lediga dagen det..

Jag har verkligen inte fått någonting gjort, jag har bara bokat en vaccination till Siri och så diskat lite med. Eftersom det har varit en dag när jag inte tagit för mig någonting så lyckades jag ändå få tummen ur och läsa uppsatsen som vi ska opponera på på onsdag. Det är svårt att hitta något att opponera sig mot men jag får väl sitta och lusläsa lite mer sen. Fast det känns som om att vi bara opponerar för opponeringens skull.

Hela B-uppsatsskrivningen i år tycker jag föll ganska snabbt och det märks verkligen när ett lärarteam inte är överrens. Den ena lärarens uppgift ska ta mer plats än den andra också blir det bara flopp av alltihop och det är så typiskt för denna terminen i skolan och det känns som om att det är lite typiskt HLK överhuvudtaget. Vi har sagt det i vårt spår att vi kommer vara väldigt kritiska i vår utvärdering denna gången för vi känner oss ganska missnöjda överhuvudtaget. Efter vad jag har hört från flera håll så är det fler studenter som är ganska missnöjda.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej!



Magnus hade visst inte betalt räkningen för hemsidan upptäckte vi bland alla papper, men nu är det betald så det funkar igen =)



Självklart får du komma ner och titta! Det är bara att komma in om vi är där. Jag jobbar ju i helgen men magnus & pappa kommer säkert vara där. Annars är vi där till veckan igen.



Ha det så gott! Kram

2009-01-08 @ 21:05:19
URL: http://fiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0