Dricka kaffe!

Nu har jag druckit min första kopp kaffe på en vecka och det var väl ganska gott, men när man väl klarar av att börja dricka kaffe igen efter att ha varit sjuk så går det åt rätt håll. När jag är sjuk är nämligen kaffedoften det värsta som finns för mig och många andra med kanske.

Idag blir det lugnt som vanligt denna veckan, jag ska väl försöka lägga på lite nya dukar på borden bara som jag skulle gjort sedan i tisdags och idag ska jag försöka ta tag i detta och försöka plocka lite i allmänhet. Johan ska dammsuga lite åt mig sen skulle han laga lite mat också för det är inte så trevligt att jag står och snörvlar i maten just nu. Jag har dispans på att laga mat till tidigast på tisdag.

Siri har äntligen lagt sig vid mina fötter för att vila lite, hon känner nog att jag är piggare idag för hon har varit en liten terrorist idag på morgonen. Jag ska försöka ta och handla lite med idag för vi behöver lite bröd så att vi har frukost i veckan. Jag räknade ut att nu är det bara två veckor eller tre kvar tills att jag måste börja packa här hemma och nu börjar det närma sig fast jag ska snart börja plocka iordning sånt som vi inte använder. Det blir mycket att hinna med när vi ska flytta för vi ska både plocka ner saker i kartonger men vi ska också packa för att åka skidor en vecka.
Jag kanske återkommer senare med fler tankar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0