En av tre..

Idag var den första av tre eximinationer genomförd och det känns bra, den kändes nästan lite onödig för vi hade inte ens behövt läsa boken som vi hade eximination på och det var tur att jag inte hade lagt ner mer tid på den boken i alla fall. Den var så jättetråkig men det gick i vilket fall väldigt bra och det är ju bra.

Imorgon är jag ledig och jag vet inte riktigt vad jag ska passa på att göra då, det är ju alldeles för tidigt att börja plocka ner saker i kartonger ännu så det får jag nog avvakta med. Jag ska ha Vivi med så kanske får gå en liten runda med hundarna. Siri får ju inte gå så långt men hon har fakiskt gått upp lite i vikt nu, igår när jag vägde henne så vägde hon 2,6 kg så nog går hon upp lite i alla fall. Fast den lilla rundan som Siri kan gå kan nästan kvitta för Vivis skull. Förhoppningsvis så busar de väl av sig en del själva. Siri är ju som en liten terrorist på Vivi så.

På fredag har jag eximination på den andra boken och sen har jag bara opponeringen kvar innan det är dags att sluta kursen och börja på ny termin och Lärande 2. Nu har jag snart gått halva tiden och jag känner att tiden har gått ganska fort och jag kan tänka mig att efter nästa termin nu så går det ännu fortare för då är det två jätteroliga kurser kvar och Ex-arbetet. Ex-arbetet tar nästan en termin så där håller jag mig nog sysselsatt och sen har jag två eller minst en jätterolig kurs kvar, vi pratade om idrott och hälsa idag och kom på att om ett år så är vi i vemdalen och åker skidor. Roligt!

Dags att slänga i sig en lite macka skulle jag tro sen ska jag se om jag kan hitta något att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0