Fint väder..

NU är jag trött på att ligga sjuk, speciellt när det så fint väder ute. Jag och Siri vill ut och gå men jag klarar inte det, så jag får hoppas att det är lika fint väder när jag har blivit frisk. Idag får jag mest bara drömma mig ut. Fast det är ju ganska kallt men rör man på sig så är det inte så farligt och när jag stod i solen när jag hade tagit mig ut med Siri så värmde den faktiskt lite. Det går ganska fort nu innan det är vår i alla fall och det känns bra. Fast just nu har jag ingen feber så jag börjar väl bli lite bättre, problemet nu är bara att jag får såna kramper i magen och i benen men det ger väl sig det också med tiden. Förkyldningen ligger också kvar men den kan jag leva med ett litet tag.

Nu är det bara en helg kvar till skolan börjar ordentligt igen och det känns faktiskt lite skönt att få börja på ny kula nu för jag är ganska så trött på inriktningen efter denna terminen som gått nu. Igår fick Siri komma ut och gå en liten sväng med Ann och det var bra för hon har inte kommit ut mycket denna veckan, hon ligger mest vid mina fötter och sover. Sen vaknar hon till så fort det går något i trappan och hon kollar titt som tätt så att jag är okej.

 
Min vakt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0