Första dagen i veckan..

Idag känner jag mig lite dämpad men ändå orkade jag med att baka lite och kakan blev riktigt god faktiskt. Den hette Bottans bärkaka och är tagen ur Leilas a piece of cake. Som vanligt glömde jag att ta kort på den, den finns kvar men nu har vi ju skurit i den och då är det inte lika kúl att lägga in ett kort.

Annars har dagen flutit på bra tycker jag, jag har äntligen tagit tummen ur och börjat plugga till tentan och det känns bra att ha kommit en bit och den boken vi har heter hållbar utveckling och den är faktiskt ganska så lättläst. Nu har jag inget vettigt att skriva mer, inte för att jag vet om detta var särskilt vettigt men jag återkommer imorgon och lättar lite till på hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0