Helgen...

Jag tog ledigt ifrån skolan idag med och nu ska jag snart inleda en helg fylld med jobb på willys. Idag arbetar jag från fyra till halv nio och det är ganska överkommligt och söndag är också överkommligt för då arbetar jag bara från tio till halv fyra. Det som känns tungt är morgondagen då jag arbetar från klockan 10.00 till 21.30 och det är en tung dag. Fast det brukar gå ganska bra ändå eftersóm jag varit inställd på det i två veckor nu nästan så. Sen jobbar jag bara tisdag och fredag nästa vecka och är ledig helgen så det känns bra. Kom på det igår att nu är det bara en och en halv vecka kvar tills att jag har en tenta, GAH!!!!

Idag betalade jag sista hyran på denna lägenheten och det känns väldigt bra det med och nu börjar det närma sig med stormsteg. Jag börjar bli nervös angående den veckan, som många redan vet så har vi kört ihop våra liv lite då, samtidigt som vi packar för fullt för att flytta så ska vi även packa för att kunna åka skidor i en vecka. Den dagen som vi ska vara ute ur denna lägenheten och inne i den nya så ska vi också helst kunna stå i en skidbacke i Norge. Förhoppningsvis så löser sig allting precis perfekt, allting brukar oftast falla på plats ganska så dirket och i värsta fall så får vi åka en dag senare till Norge.

Nu sitter jag mest och glor på datorn och kommer nog mest fram till att just nu har jag inte så många tankar kvar i huvudet att dela med mig av. Kanske återkommer senare när jag varit och jobbar eller nått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0