Helgen och söndag..

Idag är det söndag och jag ska strax gå och arbeta av några timmar av min dag på willys. Jag jobbar fem och en halv timma och det går ganska så fort det tycker jag. Igår jobbade jag i elva timmar och det gick faktistk ganska så bra, de första tre timmarna så var jag hos Matilda i frukten och jobbade och det var jättetrevligt för vi har inte träffats på länge nu så vi hade mycket att tjöta om.

Senare idag sa jag ut till Hånger för att hämta en bok hos Sofia som jag behöver till tentan nästa vecka, jag ska också stanna till en stund hos mamma och pappa så att jag får träffa dem lite med. När det börjar närma sig kvällen så ska jag hem och njuta av kvällen tillsammans med Johan som ska laga mat till mig ikväll. Idag skulle det blir ungsbakad falukorv tyckte jag han pratade om, fast han kan hinna ändra sig både en och två gånger till innan jag får mat på bordet. Huvudsaken tycker jag är att jag får lite mat i magen.

Nu idag så ger vi Siri sin sista medicindos innan det är dags att åka till veterinärhuset på onsdag, imorgon får hon mat som vanligt men på tisdag ska vi svälta henne och det gör ont i hjärtat för hon är ju så hungrig. Jag får hoppas att hon blir pigg nu efter detta helt enkelt. Dags att gå och fräscha till mina tänder innan det blir jobb i några timmar, fast jag har ändå inställningen idag att det kommer gå långsamt för söndagar händer det inte så mycket på willys. Tyvärr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0