Hemma..

Idag stannade jag hemma ifrån skolan, Siri har varit lös i magen inatt så vi har inte fått sova och jag var tvungen att ringa djursjukhuset för att se hur vi ska gå vidare nu. Veterinären ska ringa till mig ikväll så vi får väl se vad som händer, men jag ska hinna med att städa och tvätta tänkte jag nu när jag är hemma.

Igår bestämde vi oss för att ställa ner husvagnen i alla fall och det känns skönt tycker jag, jag var lite orolig för sommaren och vad vi skulle göra. Där nere är en sån avkoppling och man bara äter och sover och gör det man vill så vi känner att vi behövde det. Men nu löser det sig förhoppningsvis i alla fall för Doris skulle ringa och säga om den platsen vi ville ha var ledig, hon trodde det men hon var inte säker. Hon skulle också ringa till mig här någongång under dagen så får vi se hur det blir. Mitt största projekt nu är att få Siri frisk och vid sidan av det så kommer flytten med stormsteg och vid sidan av det så har jag en tentaskrivning om två veckor. Nej nu är det dags att ta tag i sitt liv tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0