Influensan eller nått..

Jag vet inte vad det är för konstigt som jag har rykt på nu men antingen är det influensan eller så är det bara en släng av det. I måndagskväll, tisdag och igår låg jag med 38,8 graders feber. Igårkväll så sjönk febern ner till 37,5 och där ligger jag även idag. Jag har haft väldigt ont i mina leder och förkyldning har jag också. Det var väldigt envist detta men igårkväll lyckades jag i alla fall trycka i mig en pyttebit mat och idag en pyttetallrik med kornflakes. Tills igårkväll har jag tillbringat mina dagar i sängen och endast tagit mig upp vid nödvändiga behov. Siri försökte jag gå ut med igår men det tog tio minuter att ta sig upp och ner för trappan och två av tre gånger tuppade jag av när jag kom upp. Men idag känner jag mig faktiskt ganska mycket piggare, jag har inte mycket energi eller hunger men jag klarar i alla fall ta mig upp ur sängen och sitta framför tv:n en stund. Nu fick jag till och med ork att skriva ihop en liten rad här. Siri har jag också lyckats gå ut med två gånger utan att tuppa av, det går inte fort men upp igen kommer jag ju i alla fall. På eftermiddagen ar jag Johan till hjälp och det är jag glad för.

Så det blev varken bortplock av juldukar, plugg eller resa ut till Hånger i Tisdags för bara en timme efter jag skrivit ihop inlägget så blev jag jättedålig. Var redan lite dålig men trodde ändå jag skulle klara det mesta av det.

Så ni som inte känner för att bli sjuka, ta er inte till fredsgatan 11 för detta är inget jag vill ge någon! Det är väldigt drygt.

Kommentarer
Postat av: Sofia

hej!

Låter inte skoj att var sjuk. Krya på dej!!

KRAM

2009-01-15 @ 12:15:19
Postat av: Josefin

Krya på dig!!

Kramar Josefin o Olle

2009-01-15 @ 14:26:47
Postat av: Ullis

Krya på dig vännen!

Hoppas att du är på benen snart igen!

Kram

2009-01-15 @ 22:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0