Klar med uppsats..

Nu har jag suttit en liten stund med den uppsatsen som jag ska opponera på och den är jättebra så först blev jag lite nervös över hur detta skulle gå, men efter att kollat igenom den flera gånger och tagit hjälp av lathunden så fick jag ner en hel a4 sida med frågeställningar. Jag har också skrivit ner en hel den saker som var väldigt bra och det blev också en a4 sida så vi ska nog få ihop en opponering på 45 minuter i alla fall. Jag har ju inte sett vad Matilda har hittat för problem heller ännu..

Jag, Johan och Siri har varit nere hos Anders och Maria och fikat lite och Johan tittade på deras garagetak också. Sen tog jag och Siri och gick hem och nu slappar vi lite i soffan innan det blir dags för plugg och mat. Idag är det Johan som ska laga mat så jag får det lite ledigt ifrån det idag. Dags att fortsätta med annat nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0