Ledig pluggdag..

Idag är jag ledig som många av er redan vet och det jag ägnar mig åt idag är att sälja mitt köksbord, plugga och hämtning av Siri. Jag har sålt vårt fina köksbord för det är för litet att ta med sig till Hånger så nu ekar det i vårt kök. Fast det var skönt att bli av med det och nu får vi pengar över till andra möbler till den nya lägenheten.

På söndag är det bara en månad kvar tills vi ska vara ute ifrån denna, bo i den nya och stå i en skidbacke på samma gång. Det blir lite jobbigt, men vi får se hur den veckan blir. Vi hoppas självklart att vi ska komma iväg till Norge samma dag som de andra åker, men skulle det inte bli så åker vi kanske någon dag senare. Eller så ställer vi lite kartonger hos mamma och pappa. Huvudsaken är att vi får in en sång med lakan i så att man slipper bädda när vi kommer hem efter en bilfärd på sex- åtta timmar. Jag vet att man är ganska så mör i kroppen efter det.

Nej nu har jag hällt i mig en välbehövd kopp kaffe så nu blir det dags att plugga vidare, kanske återkommer ikväll med lite detaljer över hur det har gått med Siri.

Kommentarer
Postat av: Ida

Det kommer ordna sig med flytt och allt, det är jag övertygad om =) Plugga lugnt! Kram

2009-01-30 @ 11:58:50
URL: http://fiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0