Ledig tisdag..

Idag är det ledig dag från skolan och jag har varit ute och gått en stund, handlat lite och nu ska jag hälla i mig en kopp kaffe tänkte jag. Jag har fullt med tentaplugg att ta tag i och det ska jag väl lyckas hinna med innan det är dags för att gå och jobba.

Jag såg att veckans tisdagstema är vardagligt och jag vet faktiskt inte riktigt vad som är vardagligt för mig. Är det skolan? Nej, men det borde det vara. Är det jobbet? Nja, där är jag inte varje dag eller tillräckligt mycket för att det ska bli vardagligt. Så mysteriet är vad som är vardagligt för mig, jag får fundera lite under dagen så får vi se om jag lägger in något senare.

Idag svälter vi Siri och hon är riktigt sur på mig nu, hon skiter fullständigt i om jag går ut i köket eller vart jag går. Hon ligger kvar i soffan och tittar lite men vänder sig snabbt om och sover igen, hon måste var jättehungrig lilla stackarn. Förhoppningsvis så är skiten över snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0