Lördag..

Idag känner jag mig piggare och jag börjar nästan tro att jag kan klara av att åka till skolan på måndag, igår hade jag väldiga kramper i magen så vi fick ringa till akuten men de sa att jag skulle vila och försöka äta och dricka och idag är det faktiskt bättre. Jag har fortfarande ont men jag kommer upp ur soffan och sängen iaf.  Jag har till och med orkat med en runda med Siri runt Öb och det måste vara ett friskhetstecken.

Men jag tar det hellre lugnt ett eller två dygn för mycket än ett för lite så det blir lugnt i helgen så att jag klarar av veckan som kommer för då ska jag upp till Jönköping varje dag, hur jag nu ska klara av det som aldrig har varit uppe varje dag sedan jag började. Nu kan jag snart börja nedräkningen med för när jag har gjort denna terminen så har jag gått mer än hälften.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej!



Det har hänt mkt sen jag la ut bilder sist, även fast det inte är många dagar sen. Så kom ner en runda när du mår bättre =)



Kram

2009-01-17 @ 19:56:37
URL: http://fiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0