Lördagsmorgon

Idag var det lördag och jag ligger i soffan och tittar på nyhetsmorgon med en kopp kaffe och en filt. Jag älskar att vara ledig på morgonen. Jag har dock problem med att sova längre än till nio nu för tiden men det gör ingeting, jag myser oftast väldigt bra i soffan med. Idag annars blir det lite städning, granskning av B-uppsats och kanske en liten tur till hånger för att gå en liten promenad.

Johan skulle till ljungby och köra lite cross och jag funderade en stund på att åka ut med lite fika till honom men har inte bestämt mig ännu är ju inte jätteroligt väder och det är ju i alla fall fyra mil så vi får se. Hade han varit i forsheda och kört så hade jag kunnat åka ut, han blir alltid glad om man kommer och tittar på honom men jag får helt enkelt se vad dagen tar vägen.

Jag funderar på vilket jag ska ta tag i först och eftersom B-uppsatsen är tråkigast så tror jag att det blir städningen först, den B-uppsatsen jag ska granska var inte jätteintressant heller. Den handlar om Genus vilket jag tycker är intressant så men denna studien var ganska förutsägbar vart den skulle sluta så. Bakgrunden hänger inte riktigt ihop med resultatet med så jag får se.

Sofia: Jag kanske åker med dig hem på onsdag i alla fall om det går bra, ska bara hitta hundvakt till Siri först.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej!

Det går bra att du åker med mig hem på onsdag. Om vi har tid kanske vi kan svänga förbi IKEA?! Jag ska hämta en hylla, och det hade varit bra med lite bärhjälp.

KRAM

2009-01-11 @ 12:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0