Måndag och två dagar kvar.

Idag är det måndag och trettondagsafton, jag ska inte göra något speciellt. Antingen blir de plugg en liten stund eller så blir det att städa ut garderoberna nu tills att vi ska flytta. Eller iaf rensa ibland kläderna, vindsförrådet gick vi över i höstas så där behöver vi inte gå igenom nu det tar vi när vi flyttar. Det som vi måste gå igenom med är källarförrådet för där finns kläder och skit som vi inte använder. Jag fattar inte varför jag sparar allt överhuvudtaget. Det enda som jag vill ha därifrån vad jag vet just nu är en vårjacka och den kan inte varit så viktig ändå för jag ahde inte uppe den förra året så. Kan nog bara kasta de kläderna för den kartongen har stått där sedan vi flyttade in typ.

Idag är det två dagar kvar tills skolan börjar igen, jag har gjort klart uppgifterna som vi har eximination på nu på onsdag och fredag. På onsdag ska B-uppsatsen vara inne med och den ska jag finslipa lite på idag eller imorgon. Jag tror att det blir imorgon och att jag tar garderoben idag, imorgon ska jag och Matilda träffas över internet och finslipa det sista innan inlämningen på onsdag. dags att ta tag i sitt liv  nu och göra någonting vettigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0