Myslördag..

Jag har ätit mig en god middag ikväll, haft trevligt sällskap och nu myser jag framför en film. Jag får lite dåligt samvete för jag borde nämligen passa på att plugga lite nu när Johan är iväg och kör lite kompisar men jag orkar inte, inte en lördagskväll. Jag har två dagar till på mig och jag kan inte plugga jämt och jag läste faktiskt två timmar idag på förmiddagen efter att jag fått igång internet.

Idag har vi annars kört husvagnsgolvet till Hånger så att det får ligga under tak. Sen ikväll så kom mamma och pappa förbi en sväng efter att dem hade varit i jönköping. Vi fikade lite och hade det allmänt jättetrevligt.

Siri är för övrigt väldigt pigg ikväll om man jämför med vad hon var igår, det är först nu som hon vilar lite. Det smärtstillande har nog börjat verka lite med. Imorgon är det sista dagen som hon får det och vi får hoppas att hon inte behöver mer sen men det känns inte så idag för hon känns faktistk väldigt pigg idag tycker jag. Förhoppningsvis så piggar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0