Ny vecka..

Idag har jag varit hos tandläkaren och på Rörstorpskolan en vända, sedan blev det städning och nu har jag pluggat en stund. Jag tog också en promenad med Siri på förmiddagen efter att jag hade kommit hem ifrån tandläkaren. Jag gick vid halv nio och då höll solen på att gå upp över Värnamoskogen och det var jättefint. Hade jag haft kameran eller mobilen med mig så hade jag lagt upp ett kort.

Nu slappar jag en liten stund innan det blir dags att gå till jobbet och arbeta av fem timmar sen imorgon är jag ledig och det ska bli skönt, dags för lite soffläge innan det är dags att göra mig iordning.

Kommentarer
Postat av: Ullis

Hej Nina!

Hörde att du var hemma och hade feber!!!!

Krya på dig så hörs vi senare!

Kram Ullis

2009-01-14 @ 09:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0