Söndag och slut på veckan.

Idag är det söndag och jag ska snart gå och jobba i tre timmar innan det är dags att gå hem för att plugga lite. Igår var jag och Johan på Lilla krogen och firade lite att vi hade varit ihop i sex år eller det är inte förens på tisdag men vi tyckte ändå att det är lite bättre att gå ut en lördag. Det var jättetrevligt och god mat åt vi.

Imorgon börjar en ny vecka och jag är ganska så upptagen nästa vecka, imorgon är det först tandläkaren, sen rörstorpskolan för att lämna lite saker, sen blir det hem och fortsätta läsa B-uppsats och prata med Matilda om den innan det är dags att gå till Jobbet klockan tre. Tisdag är jag ledig och då ska jag plocka ner alla julsaker tänkte jag och sen ska jag åka ut till Hånger och elda lite till Martin och Ulrika som kommer hem på kvällen sen. På onsdag ska jag troligtvis vara i skolan hela dagen och ha min sista eximination för höstterminen. På torsdag är det besök på ortopeden och sen ska jag jobba på kvällen och fredag är jag ledig och då blir det nog ganska lugnt skulle jag tro. Sen på helgen jobbar jag, fast det är bara dag så det går nog ganska bra skulle jag tro.

Dags för frukost, kanske återkommer under dagen om jag har något vettigt att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0