Mycket gjort idag.

Idag har jag hunnit med att betala lite räkningar och städat, detta gjorde jag på förmiddagen. Nu i eftermiddag så har jag börjat tvätta lite och det var inte så mycket denna gången utan jag har bara en maskin kvar sen är jag färdig med det med och då ska det bara torka såklart. Mellan varven så har jag slängt ihop en lasagne, Johan skulle egentligen gjort det men eftersom jag var hemma idag och blev lite hungrig så kunde jag inte vänta. Han får laga någon annan mat till helgen istället för då jobbar jag.

Ni som läser regelbundet vet att jag var hemma idag på grund av sjuk hund, nu har veterinären ringt så nu blir det operation på henne. Jag ska ringa imorgon och få en tid nästa vecka och då blir hon inlagd i två dagar och det är inte alls kul tycker jag men tyvärr ett måste i detta läget för nu måste de veta vad det är för fel på henne. Dags att rasta henne i alla fall..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Hör av din när du vet hur och när ni ska åka med Siri!

Kram Ullis

2009-01-22 @ 20:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0