Tisdag..

Idag är det tisdag och jag har sovit länge, jag har inte sovit inatt på grund av förkyldning. Jag äter alvedon på löpande band nu för att klara av dagen har fyra uppsatser som ska läsas. Fick ett mail igår att vi skulle ha läst alla i vår grupp, först fick jag lite panik men vi ska inte granska alla andra lika hårt som den första jag har läst.

Jag ska försöka stoppa i mig lite frukost nu tänkte jag sen ska jag plocka bort juldukarna och lägga nya på borden innan det blir fortsatt läsning av uppsatser, ska ta och pallra mig ut till Hånger med under dagen och elda lite och tar nog med mig datorn och läser lite där ute också. Nu ska jag ta tag i mitt liv innan jag får ta nästa alvedon igen. Kanske dyker upp något tisdagstema under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0