Trettondagen..

Igår var det trettondagsafton och jag tillbringade den i soffan och det var väldigt skönt. Jag har tillbringat de flesta kvällarna i soffan i jul och det är nog den första julen som jag har fått vila ut. Jag har jobbat ganska mycket fast ändå lagom känns det som.

Idag sov jag ända till tio och det var riktigt längesedan jag sov så länge, sedan gick jag upp och kastade i mig en macka och från kvart över tio tills nu satt jag med B-uppsatsen och nu är den klar. Imorgon ska vi lämna in den till den gruppen som ska opponera på oss och sen ska den färdiga lämnas in nästa onsdag till hon som eximinerar oss.

SKÖNT!!!

Idag blir det annars lugn, jag kanske tar tag i vår garderob idag som jag skulle gjort igår men jag är ledig på torsdag med och då kanske det blir av. Nu ska jag först gå en liten runda med Siri på fem minuter sen får vi se vad dagen tar vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0