Vännerfredag..

Det var den fredagen det och jag har tillbringat den framför tv:n och vänner. Jag känner mig piggare så länge som jag ligger ner och jag har lyckats pilla i mig ganska mycket idag så jag börjar väl gå mot bättre tider nu. Har bara den här envisa förkyldningen och orkeslösheten att kämpa lite till med.

Nu har jag legat och tittat på möbler till vår nya lägenhet, vi har inte bestämt oss för om vi ska köpa ny säng eller om vi ska ha kvar våran ett tag till men vi får se. Vi känner väl både jag och Johan att det vore skönt med en större säng och vi har pratat om att köpá till en tvåa i soffan som vi har här hemma men vi får se. Det finns mycket fint men det svåra är ju att bestämma sig. Längtar tills det blir dags nu, det går fort och vi ska snart betala den sista hyran på denna lägenheten. Snart är det också dags att börja packa så nog går det fort alltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0