Vidare om Siri och två av tre..

Nu pratade jag med veterinären igår och nu ska vi ge Siri antibiotika i två veckor till sedan om hon inte blir pigg så ska jag ringa upp och då vet jag inte vad de gör med henne. Han är väldigt förbryllad över att hon är så pigg och har så god aptit, igår så pratade han om att hon kan ha haft en infektion efter att haft mask eftersom att hon gick upp så fort i vikt efter att jag hade avmaskat henne. Jag har inte märkt av att hon har haft mask och veterinären sa att man inte behöver se det, så blir hon frisk nu så vet vi i alla fall var det var. Blir hon inte det så blir det nog att resa till Jönköping igen.

Idag har jag också klarat av den andra av tre eximinationer, det gick bra och den var lika slapp som den i onsdags. Vi som verkligen har lagt ner tid på böckerna tycker att det känns lite surt att man inte ens hade behövt läsa böckerna och det är ju som det är nu. Men godkänd blev jag i alla fall och det är ju skönt.

Ikväll blir det mys med varma mackor och kanske en film, jag har tagit upp mackor och nu väntar jag bara på Johan. Ha en trevlig helg på er, jag återkommer nog i helgen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0