Dags att jobba helg..

Idag har jag varit ganska nyttig under min lediga förmiddag, jag har rensat alla mina land och gått en liten promenad med hundarna. Nu är det matlagning som står på schemat och sedan blir det en tripp till willys för att gå på mitt åttadagars pass. Jag gå av det passet nästa fredag klockan tre och då ska jag vara lite ledig hela helgen.

Jag har också planterat lite nya växter ifrån mormors och mammas trädgård, vi får se om dem tar sig annars är det inte hela världen med tanke på att det är gratis. Hehe..

Som sagt så blir det jobb som står på scehmat hela helgen och nu arbetar jag kvällen två dagar i rad och sedan arbetar jag hela söndagen. Så det blir kanske lite mindre bloggande och lite mindre träning med hundarna men träning ska det bli. Måndag börjar jag inte jobba förens fyra så då blir det nog lite mer aktivt på hemmaplan igen. Dags att kontrollera hur det går med maten. Idag blir det pasta carbonara. Mmmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0