Data-nörd..

Nu har jag nog suttit framför dumburken i snart tre timmar och bara kollat runt, nu får jag snart skärpa till mig, men har fixat med en hel del faktiskt. Nu närmar sig skolstarten med stormsteg så jag måste börja förbereda lite tänkte jag. Den börjar veckan efter att vi kommer hem ifrån Stockholm, då lär jag inte vara pigg kan jag säga fast det får gå det med. Såg på schemat att vi går ganska så korta dagar hela första veckan och det är ju skönt.

Ikväll blev det som jag tänkt mig, Johan bjöd på jättegoda potatis-, lök- och kycklingwraps till middag och sedan dess har vi bara såsat hela kvällen. Fast vi gick en liten rastrunda med hundarna vid sextiden, men det var inte långt. Nu har jag bytt lite tider i veckan så jag kanske måste jobba hela dagen på tisdag för att jag lovade en jobbarkompis det så det blir eventuellt att få jobba från 6.00 till 20.00 med typ två timmars rast då eller det blir en delad tur. Jag ska prata med sandra imorgon så får vi se. Sen ville matilda vara ledig på onsdag så jag får jobba onsdag och sen blir jag ledig på torsdag istället. Jag ska också jobba lite extratimmar på fredagen, känner att jag behöver lite extratimmar nu för denna veckan har jag bara gått slöetider och det ger inte mycket pengar vill jag lova.

Imorgon blir det lite fix och don här hemma och sen framåt ett skulle sussi titta in och säga hej en stund och sen vid halv tre så bär det av till jobbet igen för att arbeta av fem timmar. Men det brukar oftast gå ganska så bra att jobba så korta pass. Nu är klockan ett och jag borde verkligen stänga ner locket nu och sova. Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0