En av åtta...

Jag har nu redan börjat att räkna ner tiden mot min ledighet och det är sju dagar kvar för igår klarade jag av en av åtta. Idag och imorgon blir de hårdaste dagarna för sen är det mest slötider till veckan. Det ska verkligen bli jätteskönt med att vara lite ledig sen nästa helg. Det körde ihop sig jättemycket på jobbet igår men det löste jag och Sandra, vi är så duktiga hon och jag. Hehe. Efter jobbet snyltade jag in mig hos mamma och pappa i några timmar eftersom att Johan inte var hemma så var det trevligare att sitta där och umgås en stund, det var trevligt och jag var väl hemma runt kvart i tolv. Idag blir det nog fullt ös hela dagen med från att jag kommer dit tills att jag går hem. Jag får nog börja med att hjälpa Sandra lite i frukten och sen tror jag att det blir dags för mig att förflytta mig till frysen resten av eftermiddagen.

Kaffet står och brygger i bryggaren och snart så har nog smörgåsen tinat med och då blir det frukost. Det blir nog en liten kort promenad med hundarna och mamma innan det är dags för att varva ner inför jobbet. Ikväll är det prat om att vi ska till sigges loge men vi får se det under dagen här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0