God mat, trevligt sällskap och mys pys..

Nu är det knappt en vecka kvar tills att min semester är slut och det är aldrig kul att behöva börja jobba igen efter två veckors underbar semester. Det tråkiga är ju att nu blir ju hösten så lång men det får man ta för bättre väder än det som jag hade förra veckan det kan man knappt ha här i Sverige under semesterperioden. Även fast jag börjar jobba så känns inte jättetungt, jag är ju fortfarande ledig ifrån skolan i alla fall.

Helgen var mysig, Matilda och Oskar kom ner hit på lördagen och vi grillade och åt gott. Sen på söndagen så var det lugna puckar med lite långgolf och pizza från lanternan. Igår så åkte vi till Halmstad och hade det mysigt enstund på förmiddagen och en bit in på eftermiddagen, när vi kom hem blev det vila fram till att det var dags att laga mat! Idag tar vi dagen som den kommer, det är så det ska vara när man har semester.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0