Lång dag.

Idag startade min dag klockan fem på morgonen, eller började inte jobba förens klockan sex och sen jobbade jag ett pass fram till klockan två. Jag hade sedan ett hål på en timme och sen var det dags att hoppa in och jobba lite extra åt en kompis i två timmar så idag har jag i princip arbetat från 6.00 - 17.00. Jag kände mig väldigt sliten när jag kom hem kan jag säga, det var ingen ide att öppna boken för jag somnade efter första meningen. Jag sov i ungefär en timme och jag kände mig lite hungrig när jag vaknade så jag stekte lite pannkakor. När jag väl hade ätit så kom Johan hem ifrån stan och då tog vi hundarna och gick en liten promenad vilket var trevligt. Vi tittade också in en timme hos mamma och pappa och fikade lite och det var också trevligt.

Imorgon är det arbete från 7.00 - 14.00, sedan är jag ledig fram till halv tre på fredag, från fredag är det jobb i sju dagar i rad som gäller. Nu är klockan elva och eftersom jag var så dum och lät mig själv somna idag så kommer jag nog ha ganska så svårt att sova inatt men jag får gå och göra ett försök snart i alla fall.


Dags att krypa till kojs..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0