Ledig dag..


 
Idag har jag varit ledig och jag känner mig rätt nöjd med dagen. Jag sov ut idag till klockan halv tio och det är inte likt mig, vaknade iof till när Johan var ute med Tekla vid sex men somnade om ganska så fort. Jag har hunnit med att klippa Johan, sen städade vi av här hemma lite fort och sen bar det av till stan för att inhandla lite mat och andra prylar. Väl hemma så ställde jag mig och lagade mat, idag blev det fläskfilé, brunsås och potatis. När vi väl var mätta och goa så tog vi oss en tur till Bolmsö, jag har nog bara varit där en gång i hela mitt liv men det är faktisk ganska mysigt där. På vägen hem blev jag tyvärr åksjuk så det var bara att bege sig hem och lägga sig i sängen och vila till magen lite och när jag väl piggnat till så ringde jag till Emma och frågade om vi skulle ge oss iväg och träna lite agility. Så först nú kom jag hem men jag känner att jag faktiskt är ganska så trött nu, det blir nog sängen strax med lite scrubs på tv:n.

Imorgon blir det jobb mellan 6,00 - 14,00, sen tror jag att det blir ganska så lugnt faktiskt. Kanske sågon liten rastrunda med hundarna bara men annars blir det lugnt.
 
För övrigt så går våra hundar jättebra ihop än så länge och Tekla känner sig mer och mer som hemma här skulle jag tro.Sängen kallar!



 Siri på väg att hoppa hinder!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad för ras och hur gammal är hon?

2009-07-17 @ 16:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0