Promenad avklarad.

Nu har jag och hundarna kommit hem ifrån en härlig rastrunda i skogen. Tekla var helt lös för första gången och det gick jättebra, hon är så duktig den vit-bruna lilla pärlan. Nästa gång som jag går ut så ska jag försöka få med mig min kamera så att jag kan ta några fina skogsbilder på hundarna. Nu har vovvarna fått ett varsitt litet godisben som dem ligger och gnager på eller Siri vilar lite nu ifrån bitandet men Tekla kämpar på för fullt.

Jag gick i rätt tid i alla fall för nu regnar det för fullt och det hade inte varit kul att gå i regnet, nu fick jag mig en skön förmiddagspromenad. Det kan behövas med tanke på att jag ska åka och stänga in mig på Willys mellan 12.00 och 21.15. Sedan ikväll så blir det kanske Sigges loge, jag kan nästan garantera att när helgen är över på söndagkväll klockan sju på kvällen så kommer jag att vara riktigt trött!

Jag har fått lite problem med mina öron nu i några dagar och det är inte alls kul. Det slår lock för mina öron vilket gör att jag hör jättedåligt och det är så skönt varje gång som det släpper. Jag väntar på att det ska ge med sig helt nu snart så att jag slipper höra så dåligt. Nu ska jag slappa lite innan det är dags att göra sig iordning för arbete. Ha det så bra till jag uppdaterar nästa gång!

  

 Siri ute vid vattnet och Tekla biter på lite ben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0