Regnet öser ner även idag..

Idag när jag gick upp vid åtta så sken solen och jag såg fram emot att komma ut en stund i trädgården, men inte då. Nu öser regnet ner och det är itne kul, jag som tänkt att vädra lite täcken också, men men ibland går det helt enkelt inte som man vill.

Morgonen har varit lugn jag har druckit lite kaffe och läst en stund i min bok, men ännu är det inte spännande i alla fall men vi får hoppas att det släpper snart tycker jag. Är så mysigt att gå upp i någorlunda tid och bara gå runt och mysa tycker jag och nu verkar regnet avta så jag hoppas att jag snart kommer ut i trädgården en liten stund i alla fall. Hundarna ligger och biter på ben och njuter av livet i allmänhet skulle jag tro. Snart ska vi på utsällning med Tekla och det ska bli riktigt intressant faktiskt, vi tränar för fullt på att gå fint och stå fint men tyvärr så verkar hon enbart förstå gå fint och inte stå men det kommer. Vi får tragla det kommandot tills att det sitter.


 
 Gott med ben!

Kommentarer
Postat av: Ida

http://designadinblogg.se



Här kan du hitta alla möjliga tips & trix om du letar lite! Kram

2009-07-20 @ 12:47:59
URL: http://fiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0