Regniga helgen..

Nu har det redan blivit söndag och jag har jobbat klart min timmar för idag och för hela veckan, jag arbetar imorgon och på tisdag och sedan så är jag ledig onsdag igen. Helgen har gått bra, jag har inte jobbat så många timmar så har haft mycket fritid men det har ju varit så dåligt väder så man har ju inte velat hitta på någonting. Igår var en riktig slappardag och jag tror att eftermiddagen kommer sluta så med, Johan håller på att laga mat för fulla muggar så jag passar nog på att lägga mig och läsa lite ur Stig Larssons män som hatar kvinnor. Jag har inte kommit in i den ännu men alla säger att början är seg och att man sen inte kan sluta läsa vilket jag hoppas snart infinner sig.

Internet och hemtelefonen var ur funktion igår kväll och idag på förmiddagen men nu fungerar det igen även denna gång tack vare Magnus.

Dags att gå och läsa!

Kommentarer
Postat av: Ida

Den är fruktansvärt seg i början, tror jag höll på i en månad innan jag fastnade med näsan i den helt och hållet. Hoppas du kommer tillräckligt långt innan du tappat sugen! Ha det gott! Kram

2009-07-19 @ 19:07:49
URL: http://fiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0