Semestern slut och jobbet har börjat.

Nu har jag jobbat i tre dagar och det känns faktiskt riktigt okej, nu är jag ledig imorgon och sen jobbar jag helgen. Det har hänt mycket sedan jag skrev sist, Siri har fått en stor lillasyster som heter Tekla och än sålänge så fungerar det riktigt bra. Nu ska vi bara kolla så att det fungerar mellan Siri och henne innan vi vet säkert om vi behåller henne.


Tekla och Siri..

Annars har jag inte gjort så mycket sen sist jag skrev, vi kom hem ifrån varberg i söndags och sedan dess så har det bara rullat på. I måndags så var vi och fiskade och grillade lite med Ann, Adam, Maria, Anders och Alfred och det var jätte trevligt. Sen igår så kom Tekla hit och då tog vi det ganska så lugnt på hemmaplan, fast vi fick lite besök på kvällen bara. Framåt nio så åkte jag, Johan, pappa och hundarna för att bada lite. Det var dock bara jag och pappa som badade fast tekla hade nog gärna badat hon med för hon blev galen när vi gick ner i vattnet.

Här kommer lite fler bilder från semestern och från den gångna veckan.


Johan lagar mat till mig första dagen på semestern.


Johan köpte en flytväst till Siri under semestern.


Alfred och Siri när vi var och fiskade och grillade korv.


Johan och Anders äter korv.


Jag och Maria grillar marschmallows.

Kommentarer
Postat av: helen

Gratulerar till tillökningen Tekla,va stor hon är!!

hon går säkert bra på agility

2009-07-16 @ 21:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0