Ska snart påbörja den tredje..

Nu ska jag snart påbörja den tredje dagen av åtta på min arbetsvecka och efter idag så kommer det inte kännas lika tungt att sätta sig i bilen och åka till jobbet för i veckan har jag inte alls så många timmar som jag hade igår eller idag. Jag tror att dom timmarna jag jobbar i helgen tar det nästan fyra dagar denna veckan att komma upp i. Ikväll så blir det en kvällspromenad med hundarna när jag kommit hem, jag ska bara bort till mamma och hämta lite extratäcken först för jag fick för mig igår natt att vi måste tvätta våra täcken och innan dem har torkat så lär det hinna bli åtminstone en natt och det blir kallt utan täcken.

Idag ska vi åter göra ett försök att ha Tekla lös i skogen, hittills har det gått jättebra och det känns skönt. Mer träning blir det nog inte idag, eller det blir säkert den vanliga träningen här hemma i köket då vi tränar på stå och gå fint. Till veckan någon gång så blir det nog lite agility med Siri och nu var det över en vecka sedan jag tränade. Längtar!

Kaffet har bryggt färdigt så nu blir det lite frukost innan det är dags att dra sin kos mot willys och arbeta av nio timmar. Gårdagen på jobbet var inte alls kul, jag hade ungefär 100 saker att göra och jag hann inte ens hälften och inte råga på allt så var det en tölp som åt upp min matlåda! Då blev jag sur, han fick köpa mat till mig sen så nu får man helt enkelt börja skriva namn så sin matlåda! Svårt att komma ihåg vad man hade för mat med sig till jobbet då! NOT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0