Torsdag, snart fredag..

Nu har jag bara en arbetsdag kvar och sedan så har jag arbetat klart mitt åttadagarspass. Idag har det gått fort på jobbet och jag tycker inte att jag hinner mer än hem innan jag ska dit igen och nu är klockan redan 11, snart fredag och jag har inte börjat göra mig iordning för sängen ännu och jag ska komma upp klockan sju imorgon bitti.Jag ska snart packa iordning lite sen ska jag lägga mig och läsa och hoppas på att jag kommer kunna somna ganska så fort. Jag tvivlar dock på det eftersom jag lyckades sova en timme idag innan det var dags att åka och jobba.

När jag vaknade idag så kände jag mig väldigt utvilad och jag kände att dagen nog skulle bli väldigt bra, den blev väldigt bra men vad trött jag var när jag skulle åka och jobba. Mamma och mormor var här för att äta lite middag och precis när vi satte oss för att äta så kom det en sån riktig skur och det blev precis mörkt i köket och då blev jag jättetrött, men jag piggnade till ganska så fort när jag bara kom till jobbet. Men visst är det grymt jobbigt att ge sig iväg för att jobba när man är sådär gräsligt trött? Nu hör ni nog inte mycket från mig i helgen, jag drar till Halmstad för en liten minisemester nu och jag har inget internet där!

Nej väskorna står på sängen och väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0