Vaccination, ikea och köttfärslimpa

Jaha då har man kommit hem ifrån Jönköping där jag har rivit av min förmiddag och tidiga eftermiddag. Först blev det en sväng till djursjukhuset för att vaccinera Siri vilket gick jättebra så nu kommer vi in på utställningen med bägge hundarna. När vi var klara på djursjukhuset så drog vi vidare till Ikea och sprang in där en timme och sedan bar det av en snabbis till erikshjälpen en snabbis och där inne var det grymt mycket folk. Vi åkte ifrån Jönköping runt ett och vi var i stan vid två och då slutade Felix jobba så vi tog med oss honom hem också.

Jag hittade inget speciellt på Ikea, eller jag var inte ute efter något direkt så kom hem ganska så tomhänt. Nu står köttfärslimpan i ugnen, potatisen står på kok vilket är bra för nu är jag jättehungrig. Hundarna har varit jätteduktiga idag och jag gick en liten promenad med dem utanför A6 coh det var väldigt nyttig träning så nu har dem fått ett varsitt ben som dem ligger och gnagar på för fullt.

Köket nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0