Vuxit fast..

Nu sitter jag här igen och glor framför dumburken, det enda vettiga jag har lyckats åstakomma under eftermiddagen är lite matlagning och läsning. Det drog över ett riktigt oväder här för en stund sedan och då var det jättemysigt att ligga och läsa. Nu börjar boken att bli lite spännande, det blir nog läsning som gäller ikväll också eller det kanske blir lite utställningsträning inomhus med Tekla med. Fast hon är ganska trött efter shoppingrundan i Jönköping så vi får se.

I måndags fick jag ett ryck då jag kände mig lite tvingad att rensa lite i landet på framsidan, det behövdes verkligen med tanke på att humlen hade växt in både i min cykel och i växterna runtomkring. Såg för roligt ut när den ringlade sig uppför stödet på cyklen och upp på stången.

   

 Vuxit fast i cykeln!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0