7/6-2009

Idag är det söndag och och har arbetar av mina nio timmar på jobbet nu, jag känner mig lite allmänt seg men är lite på humör för en liten promenad. Jag är inte intresserad av att gå själv så jag får se hur det blir, slänger kanske iväg ett sms till Tildurt (Matilda) så får vi se om hon hakar på.

Igår tillbringade jag förmiddagen tillsammans med Matilda, vi gick först byggetrundan och sen gick vi hem till mig för en liten fika. När Matilda gick hem så hoppade jag ner i badet och somnade visst till lite där, blev nästan lite nervös när jag vaknade till, Men det var ju så skönt i vattnet! På eftermiddagen så var det barndop och efter det så hölls det ett mycket lyckat kalas på klockargården. Tack så jättemycket Sofia, Emil och lilla Viola för den trevliga lilla tillställningen!

Nu har tydligen hästarna dragit sin kos också, känns lite tråkigt men ändå det bästa! Nu blir det lat-tid för min del!

Kommentarer
Postat av: Ida

Godmorgon!



Ja, nu har hästarna flyttat men de kommer få det jätta bra. De kommer bli ompysslade som de aldrig varit tidigare tror jag =) Dessutom får vi komma och hälsa på precis när vi vill!



Ha en bra måndag! Kram

2009-06-08 @ 08:12:56
URL: http://fiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0