Agility..

Nu var min lediga dag till enda och jag känner att jag nog ändå har fått ganska mycket gjort. Började dagen med en god frukost framför nyhetsmorgon, sen var det städ som stod på schemat. När jag väl hade städat färdigt så stod det egentligen bak på schemat men det kom lite folk på besök så hann inte med det. Som tur väl var hade jag i cheescake i frysen och det gick åt. Sen var Magnus här och hjälpte mig få igång internet för det fungerade inte. TACK! Har för mig att Ida sa att Magnus inte läser någon blogg men du kan ju hälsa honom tack om du läser!

Sen ikväll bar det av till agilitybanan och lite agilityträning och idag gick det jättebra tycker jag, vi körde en hoppklass 1 bana och Siri var jätteduktig och Vivi med. Nu blir det lite vänner innan det är dags att sova!


 
The flying Siri!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag ska hälsa tack =) Ha det gott! Kram

2009-06-25 @ 06:50:37
URL: http://fiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0