Aj min lilla fot!

Skrev detta i måndags men glömde uppdatera!

Denna veckan känns som om att det kommer vara en vecka då det händer mycket, men ändå väldigt lite.Det som gör att det blir mycket denna veckan är att det är student som gäller för min lilla lillebror så det blir fullt upp. Det som gör att det ändå blir lugnt är att jag jobbar inte särskilt mycket och jag ingen skola att tänka på. Idag har jag jobbat förmiddagen och vilat foten hela eftermiddagen och ikväll var jag borta en sväng hos mamma och sen bar det av till Ullis för att beställa blommor till studenten.

Idag på jobbet körde jag på min stackars lilla fot med en handtruck som det stod 6 lådor bananer på och hela eftermiddagen så var den precis blå men jag kan stödja på den och det var inte svullen så jag tänkte att jag väntar lite med akuten. Jag har legat och läst och vilat foten hela eftermiddagen och nu är den inte ens särskilt blå utan är mest lite gul så det var tur att jag inte åkte till akuten. Därav överskriften.

När jag kom hem efter min  lilla cykeltur i Hånger så blev det lite kvällsmys med kaffe, cheescake och filmen vi hade i alla fall tur med vädret igen. Den var ganska så rolig faktiskt men nu blir det nog sängen och fortsatt vila för lilla foten för det gör fortfarande väldigt ont men det går nog över tills imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0