Äntligen..

Jag har som många redan vet haft sommarlov i två veckor nu men först igår kunde jag släppa skolan när jag fick veta att jag var godkänd i specialpedagogiken så nu ska inte jag tänka på skolan igen förens vecka 34 igen alltså om åtta veckor och det är skönt. Denna veckan blir väldigt lugn med ganska mycket plock här hemma skulle jag tro, jag jobbar men inte så mycket jag gör alla timmarna på helgen så veckan kommer bestå av hemmaplock och packning till två veckor semester i Varberg.

Som jag skrev igår så hade vi en superbra helg i Varberg med mycket god mat och trevligt sällskap, känner mig nästan fortfarande mätt. Torsdagen kom vi ner och då åt vi lite räkor och spelade spel och då kom vi inte i säng förens halv tre. Eftersom det blev en sen natt och ganska så tidig morgon så var många trötta på midsommarafton men det blev i alla fall till kvart över ett med bara god mat och trevligt sällskap. Vi hade en väldigt trevlig midsommarafton med dans och klapptävlingar, tyvärr så drog ett ordentligt åskväder över björkäng vid halv nio tiden på kvällen och slog ut internet och det betydde också att musiken tog slut eller vi hade lite skivor med oss men inte så bra, men vi redde ut det i alla fall.

På midsommardagen lät jag alla med lite plågan av mig själv sova ut en stund, jag och Siri gick en runda vid sju sen gick vi hem och vilade tll halv tio sen hade jag kaffe abstinens så då fick inte folket sova längre. På midsommardagen så var alla lite sega och vi började nog känna av att det varit en riktigt lyckad helg men det blev ändå så att vi inte kom i säng förens halv fyra, eller jag och Johan var inte i säng förens då. Allihopa piggnade till runt tio tiden och rätt som det var så hade klockan blivit två. Tiden går väldigt fort när man har roligt, det är väldigt synd för nu är helgen redan över. Vi ska ner igen på söndag för att ha två veckor semester och det ska bli skönt! Åter till tv:n och min andra kopp kaffe innan det är dags för plock här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0